Semestern slut...

Tilbaka till vardagen, det är verkligen på gott och ont att detta är den första dagen efter Johans FEM veckors semester. Det har varit jätteskönt och kul att ha hela familjen hemma alla dygnets 24 timmar, samtidigt är det skönt att komma tillbaka till våra "vanliga" rutiner!

Har ju inte bloggat så mycket under semestern men jag orkar inte berätta om allt som hänt... Förra veckan jobbade jag på TATTOO - riktigt kul faktiskt (och det är ju inte fel att man tjänat en hel del pengar!)... Jobb veckan avslutades med en liten personalfest, samling på Litemer och middag på Store Thor - barnen var också med så det blev inte så mycket fest men mycket trevligt ändå!!

Vi har börjat så smått att fundera på dagis, svårt att veta vilka som är bra... Lite tips och rekommendationer uppskattas! :-)

Nu ska jag leka med mina barn, hörs sen eller imorgon!

Kramar till er som vill!







Kass bild men Era står numera utan att hålla i sig - första steget nära nu!



Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att läsa om kidsen, blir full fart snart när de börjar traska omkring! Min mage känns sprängfärdig, ser fram emot förlossningen nu. Måtte det inte dröja för länge! Kram

2009-08-17 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0