Säljes!

Då var det måndag igen... Helgen har varit bra, jag jobbade på bröllop i lördags det var riktigt kul men helgen går så fort när man jobbar och dessutom så var jag inte hemma förrän klockan tre på natten. Igår körde vi en runda till IKEA och sen kom morfar och Magda och hälsade på.

Vi vill öka mysfaktorn på vårt vardagsrum men jag behöver inspiration - vill ha en massa kuddar i soffan, mysig belysning och tavlor i varma färgen - för tillfället är allt svart och vitt, stilrent men stelt...

Hur funkar det att sälja saker på tradera? Jag ska sälja undan lite barngrejor bla två babysitters, en bumbo stol, en badbalja, en liggdel till syskonvagn och eventuellt två BRIO bilstolar - intresserad så hojta! Men om man då säljer på tradera hur skickar man det? Blocket är kanske bättre för då säljer man ju oftast lokalt...



Babysitter med vibration (nypris 795 kr) säljes för 350 kr



Bumbo-stol (nypris 500 kr) säljes för 200 kr. Använd max fem gånger då barnen lärde sig sitta själv i samband med köpet.

Glömde ju berätta att det blev en BB visit i fredags - det lilla livet var helt underbart söt, man kan inte förstå att Era och Vilda varit så små. Man kan ju förstå att folk skaffar fler barn när man träffar på så små bebisar! Framförallt luktar de så gott - nytt liksom! De hade kommit hem igår så vi får hoppas på en träff snart igen så man får snusa bebbe! Minns när man kom hem för första gången - plötsligt var man inte två längre utan man var fyra, kändes helt sjukt och man var livrädd! Fantastiskt med bebisar och barn!

Louise och Anders är på Mallorca nu - hoppas att ni har en super mysig resa!!

Nu ska jag underhålla mina barn och äta frulle!







Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Josy

jag är intresserad av bumbo-stolen!!

2009-08-24 @ 16:12:09
URL: http://fruspaniol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0