Fullt ös!

Hej hopp!

Fredag idag - underbart! Vaknade i morse med en fruktansvärd huvudvärk, värsta i mitt liv tror jag! Men efter barnmys, 3koppar kaffe så är den som bortblåst. :-) Barnen ligger och sover utanför fönstret i vanlig ordning vid denna tiden, jag kan fortfarande få den känslan som man hade när de var små - att man vill väcka dem, men jag finner mig snabbt och uppskattar min egentid!!

Idag ska vi fixa pass till flickorna och Johan eftersom det snart bär av till medelhavet!! Vi ska dessutom köra till Babyproffsen och kolla på ny bilstolar! Måste kolla på sulkys också - vill ha de knallrosa från BP - otippat va!

Ikväll ska vi hem till BT, Stina och lilla Edith! Ska bli mysigt att snusa bebbe, ja givetvis att träffa hennes föräldrar också! :-) Ska ta lite foton på henne ikväll så ni får se vilken sötrumpa hon är!

Imorgon kommer Louise och Anders hem efter en vecka på Mallorca - om jag ska va ärlig så kan jag inte fatta att de varit borta en hel vecka, kul att de kommer hem "redan"!

Farfar och Marija var här igår, de hade köpt skor till flickorna - sååååå fina! Tack så mycket! Jag fick ett jättefint armband som jag blev väldigt glad för! :) Vicky och Oliver var också här igår och äntigen har vi spikat en datum!! :-)

Nu ska jag gå och föna mitt hår innan kidsen vaknar!

BILDER FRÅN GÅRDAGEN - FULLT ÖS PÅ SPILTAN!








Kommentarer
Postat av: Edith

Tack så mycket Vilda och Era för alla fina saker jag får låna av er! Mamma och pappa är jätteglada för att jag nu fått fina tjejkläder och ett roligt babygym! Kram!!

2009-08-30 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0