Fika-onsdag



I morse vaknade jag inte med Johan bredvid mig i sängen, blev faktiskt lite förvånad för där låg Lollo! Hon hade ju jour i natt eftersom Johan är iväg och mina bebbar kan ju komma när som helst nu! :-) Hoppas snart!! Vi hade en riktig myskväll igår kinamat och tv - riktigt nice förutom att Lollo frös så hon höll på att dö eftersom jag vägrar sätta igång värmen då min kropp kräver kyla! Johan tycker också att här är svin kallt men de får fan stå ut, det är inte dom som bär på två barn, 150 liter vätska och 40 kg xtra fett! Lite överdrivet kanske men det känns så ibland.

Idag kommer Mia och Vilmer och fikar, alltid lika trevligt! :-) Har varit och handlat lite fika till oss på ICA, där sprang (jo jag springer nog... hahaha) på Fredrik Hagenkötter, har inte träffat Litemer crewn på ett tag nu så det är kul att få höra lite om vad som händer där, längtar faktiskt tills jag ska få ta ett pass igen.. Hur som helst så tittade han på mig och sa - nu ser du ut som att du vill att de ska komma... Vill bara säga TACK till Fredrik som påpekade detta när jag faktiskt dagen till ära klätt mig i vanliga byxor (inte mina trekvarts mjukis som jag bor i), sminkat mig och allmänt kämpat för att se något så när anständig ut! Haha det är nog lite typiskt killar eller Fredrik... ;-) Skämtåsido, helt okej Fredde jag vill att de ska komma NU och jag ser ut därefter!

Ikväll är det världens bästa tv-program Greys Anatomy! Jag älskar det och jag längtar varje onsdag till klockan ska bli nio, popcornen är poppade och ryggläget i soffan är intaget! :-) Hoppas att Meredith inte förstör det med McDreamy nu när de äntligen hittat tillbaka till varandra! ;-)

Tror att jag ska köra hem till mamma i em och sova över där i natt, man vet ju inte vad som händer och det är dumt att vara själv... Kan va gött att komma dit och bli servad! Hahaha! :-)

Imorgon kommer min svägerska Jessica på förmiddagen och fikar lite och sen efter lunch kommer min kära stadsvän Tina, ska bli riktigt kul! Känns lite som folk passar på att komma och kolla hur fan man ser ut nu innan det är dax och, förhoppningsvis, kilona börjar försvinna! Min man och jag har satt en mål vikt till den 1 april men jag tror att jag håller de för mig själv ett tag till!

Ja, det var nog allt jag hade att säga idag förutom att jag saknar Johan och vill att han ska skynda sig hem! Måste bara lite snabbt berätta att jag var hos min mormor och morfar igår och tittade på an massa barnkläder som de köpt, det var så fantastiskt fina saker och, som vanligt, massvis. Så nu är då även stl 62 avklarad! :-) Tack!

Ha en nice onsdag och glöm inte Greys!


Kommentarer
Postat av: Stina

Lyckos dig som har så snäll mormor o morfar! Själv e man typ en av femtio barnbarn!!Hugo klätrar typ på datorn nu så jag tror han vill säga hej:-) Hoppas Johan e hemma hos dig snart igen du ska ju inte va ensam!!!

Kram Stina

2008-10-31 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0