Helgen är här


Jag är inte så bra på att skriva varje dag, vill säga att jag inte hinner men det är en sanning med modifikation... Jag tror snarare att jag inte riktigt orkar dessutom så händer det inte så mycket saker i mitt liv just nu så det finns inte så mycket att skriva om. Jag är ganska säker på att folk tyckt at det varit ganska långtråkigt att läsa om hur trött jag är på att vara gravid och om hur mycket jag längtar efter att flickorna ska komma!

Så vad har då hänt sen jag skrev sist, hade ju ytterligare ett kalas i onsdags - även detta mycket trevligt. Jag fick en stavmixer (som jag hade önskat mig), en digital badtermometer och en babywatch av svärmor - mycket bra presenter. Ganska komiskt hur det kan vända snabbt, förra året önskade jag mig presentkort på 3magasin, inredningsgrejor mm, dett året önskade jag mig saker till barnen, nu tänker ni kanske att en stavmixer är ingen bra leksak Rebecca men syftet med denna är faktiskt om man vill göra pureer till dem när de får börja äta annat än mjölk från mossan! :-) Jessica, Dennis och töserna var också här och som vanligt blir presenter från Jessica alltid bra och hon lyckdes även denna gång, jag fick en helt underbar och cool desiner stol från boudoir, size twins, i världens bästa färg ROSA! Om ni råkar traska förbi Boudoir någon dag så snegla in i fönstret för där står den - världens gulligaste stol! Ska nog köpa en till så de har varsin men det får nog bli när de kommit ut!

Igår var Mia och Stina här med sina supergulliga pågar - Vilmer (Mias), Sixten och Hugo (Stinas tvillingar). De tyckte nog att det var en bit att traska men men "det är bra för man får fast gump" citat Stina M. Man blir verkligen helt salig när man träffar dem, har man inte längtat innan så börjar man då! Det är väldigt skönt och lugnande att prata med Ystadssupermossor (Mia och Stina), kan inte få för mycket tips och råd än av dessa två! Så tack ska ni ha! :-) Nu hörs det nästan som att vi bara pratar barn men det blir en heldel skitsnack också! Tog lite foto på dem igår som ni kan se längst ner, Sixten låg tyvärr och vilade så han kom inte med...

Så vad händer idag då? Lollo kommer snart hit och ska dricka lite kaffe och snacka dynga, hon är så rolig när hon ringer för hon är så himla mån om att jag inte ska ta ut mig: "det är kanske skönare för dig om jga kommer upp så slipper du ge dig ut" citat Lollo! Du är söt gumman! Och du har helt rätt för dig, att ge sig ut är så dryyyygt!

Annars händer det inget särskillt idag, hoppas på att mina foton ska komma så att jag kan underhålla mig med det ikväll när min kära man ska på pokerkväll och spela bort hela vår förmögenhet... Skämtåsido, han brukar nog vinna och hur som helst så tror jag inte att de spelar om så värst mycket pengar... Tror snarare att de kallar det pokerkväll för att deras herrdatear ska kännas manligare, tror att de, precis som vi, träffas och pratar ut, kanske lyssnar på en och annan blödig låt och efter ett par groggar - sex och töser! Haha sorry tjejer nu har jag avslöjat vad vi gör på våra träffar! :-)

Helgen blir lugn, som vanligt.. Känner jag JOhan rätt så blir det nog någon fotbollsmatch på canal+ men inte mig emot kan tycka att det är ganska mysigt, inte hela helgen dock!

Ha en toppen helg allihopa, hörs och ses!

Mia och Vilmer


Stina och Hugo

Kommentarer
Postat av: ÖB

Ett par saker va rätt: Ja, jag vinner oftast och ja, vi spelar om små pengar. Annars förstår jag inte riktigt vad du skriver om för efter ett par groggar lyssnar vi gärna på jazz och diskuterar politik...;-)

EWn sak till va rätt, btw: Liverpool imorgon kl.16 mot Wigan! Tjohooo!!

puss puss

2008-10-17 @ 14:05:19
Postat av: Mia

Väääääldigt tjusiga bilder på supermossorna =) det är en komplimang som heter DUGA, det tackar vi ödmjukast för!! Jag och vilmer tittar gärna upp fler gånger, kanske i veckan?! KRAM

2008-10-17 @ 18:31:49
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: Stina

Alltid kul att kunna hjälpa till =) Härliga bilder!! (på barnen) Tack förkomplimangen! Kram

2008-10-17 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0