Dagen D...

Idag är det den 28/10 vilket i vår lilla familj innebär att vi får from idag föda på Ystads BB - underbart! Det är verkligen något som man gått och väntat på, det hade ju varit så tråkigt att behöva åka ända till K-stad... Men nu slipper vi det tjooho! Det är dessutom min gissnings-dag idag, detta datum valde jag någon gång i början av sommaren, långt innan vi visste att det var Ystad bb-dagen. Ganska coolt och dessutom ett tecken på att de kommer idag! Iofs vill jag nog att de ska hålla sig till Johan kommer hem igen eller komma innan han hinner åka, vilket är 15.30 i em... Känns faktiskt ganska jobbigt att han ska åka, har inte tänkt på det så mycket innan men idag när jag vaknade kändes det inte jättekul, vill ju ha honom hemma om någonting skulle hända. Men åandra sidan så har jag ju många som kan vikariera medans Johan ska ta sig hem snabbt som fan, max 3.5 h får det ta, men ingen vårdslös körning!

Ska till MVC idag på kontroll, lyssna på hjärtljud och sånt är alltid kul! :-) Tänker dessutom luska lite i vad de tycker om att sätta igång en, jag vill verkligen inte gå 40 veckor... Min kropp kommer gå sönder om de tvingar mig till detta. Har funderat på att om två veckor, om de fortfarande inte är ute, bosätta mig på BB. Det kanske tvingar dem till att sätta igång mig eftersom jag tar så stor plats! Hoppas att min plan funkar! :-)

Det händer inte så mycket idag, tänkte kanske åka med mamma och hälsa på min mormor och Morfar, får se om jag orkar. Ska ta tillfället i akt att hylla dessa två underbara människor, de har ställt upp för mig i vått och torrt så länge jag kan minnas och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dem! Ni är fantastiska, de har dock inget internet eller en dator för den delen men telepati fungerar oss emellan! :-) Mormor är helt tokig i att handla bebiskläder, vilket innebär att vi har för ett år framåt, nice! De har dessutom köpt, vagn, spjälsäng och babysitters till oss - TACK SÅ MYCKET!

Vagnen


Sängen bäddad och klar med rosa såklart!


Babysittera x 2



Ha en toppen tisdag allihopa och njut av solen!

Kommentarer
Postat av: ÖB

Det känns ganska jobbigt här oxå, att inte vara hemma hos dig min älskling... Åter igen - Tjejer: Håll er kvar tre dagar till trots mammas gissning!!

Hoppas oxå att min telepati fungerar när jag säger TACK till svär-mormor o svär-morfar!:-)

2008-10-28 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0