25 år - Tjooho!


Vill börja med att tacka för gratulationer på misseufemias blogg! :-)

Fyllde ju då som sagt 25 år igår, mycket trevligt återigen. Kalasade på min och mammas smörgåstårtor riktigt nice! Jag fick pengar, boxer, presentkort, blommor och påslakan till vagnen! Mycket nöjd med paketerna - TACK!

Vi va på ultraljud i går och tittade till flickorna, det är alltid lika fantastiskt att se dem, man känner ju dem konstant men man kan ändå inte riuktigt tro att de faktiskt lever och växer därinne! De mådde jättebra och vägde nu 2 kg vardera, detta var givetvis utan tvekan den allra bästa presenten att få på sin 25 årsdag! :-)

Idag har det inte hänt mycket, tråkigt regnväder och dåliga tvprogram. Man har ju inte sådär jättemycket att hitta på om dagarna och idag hoppades jag på att få hem foto som jag beställt för att kunna börja på flickornas album men tji fick jag när jag har tryckt i fel så jag fick bara TVÅ bilder... Meningsfullt faktiskt... Men men nya friska tag, har betällt nya så de kommer väl på fredag = helgen är räddad!!

Numera sänds inte reprisen av våra bästa år kl 9.50 vilket innebär mer dötid på morgonen så i morse roade jag mig med att baka muffins, sist jag gjorde det blev dem sjukt fula men idag blev de riktigt bra! Hahaha det trodde man inte att man skulle skriva om för ett år sedan - ultraljud och bakning... Livet kan ändra sig väldigt fort, underbart! Så imorgon när mina kära vänner Mia och Stina kommer med sina underbara barn ska de få MUFFINS!!

Ikväll är det dax för sista kalaset för denna veckan - Johans mamma Kerstin, hans syster Jessica med sambo Dennis och hennes två töser Julia och Saga! Det blir smörgåstårta (igen...) och, håll i hatten, MUFFINS! När jag ändå har Jessica på tapeten vill jag också berätta att även hon väntar barn, en liten kusin till våra flickor!! Kommer i början på nästa år! :-)

Vill lite snabbt och avrundningsvis nämna att Johan kom hem igår med en bukett liljor, så himla fina! Tack älskling!




Snart dax för vattengympa - vilka aktiviteter man får uppleva som gravid!

Ha det gott - vi hörs im!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0